AKHIRNYA!!! Syafiq Yusof Dedahkan Kenapa Beliau Menggugurkan Kamal Adli Dari Filem Abg Long Fadil 2...

Akhirnya segala persoalan telah terjawab mengenai dakwaan nama Kamal Adli telah digugurkan dari sebuah filem sekuel yang popular.


Menurut sumber, pengarahnya sendiri Syafiq Yusof telah mengesahkan dakwaan tersebut adalalah tidak benar kerana Skop Productions hanya mengekalkan nama Zizan seorang saja bagi filem terbaru Abang Long Fadil 2.

Bukan itu saja, beberapa pelakon baru turut telah disenarikan bagi memberikan impak antaranya ialah Datuk AC Mizal, Achey, Wak Doyok, A. Galak, Tania Hudson dan Syamsul Yusof. Dalam pada itu, Zizan secara terbuka akan bertindak profesional pada masa hadapan jika digandingakn bersama Kamal dan akan memastikan kedua dua belah pihak selesa untuk bekerja agar tidak menimbulkan masalah kepada pihak produksi.

Pelakon komedi berusia 31 tahun ini dalam masa yang sama enggan mengulas lanjut mengenai dakwaan sebelum ini kerana percaya pihak produksi sudah merancang dan mempunyai alasan sendiri berhubung dakwaan tersebut. Filem sekuel Abang Long Fadil 2 yang turut diterbitkan bersama Astro Show itu telah memulakan penggambaran pada Ahad lepas di sekitar Kuala Lumpur dan Putrajaya.


Sumber

0 Response to "AKHIRNYA!!! Syafiq Yusof Dedahkan Kenapa Beliau Menggugurkan Kamal Adli Dari Filem Abg Long Fadil 2..."

Post a Comment